شرکت حیات گستر بروجرد با برند فروشگاه‌های زنجیره‌ا ی نساجی بروجرد یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی زندگی می باشد که پارچه های مصرفی خود را از کارخانه های تولیدی گروه مانند نساجی بروجرد، کارخانه وطن اصفهان، کارخانه اطلس چاپ و دیگر کارخانجات تامین نموده و با ماموریت ارتقاء کیفیت منسوجات دوخته شده ایرانی پا به عرصه بازار نهاده است. این مجموعه توانسته است با اتکا به امکانات وسیع سخت افزاری و نرم افزاری خود در داخل و خارج از ایران نسل جدیدی از کالای خواب و حمام را به بازار کشور ارائه نماید.

شرکت حیات گستر بروجرد با استفاده از متدهای روز دنیا در مورد زنجیره تامین و توزیع منسوجات دوخته‌شده با بکارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته SCMتوانسته است بانک‌های اطلاعاتی قوی از تامین‌کنندگان و مشتریان تهیه و به همراه سیستم ارزیابی T-EVE آن‌ها را سازماندهی کند.

این مجموعه جهت تولید منسوجات دوخته‌شده، کارگاه مجهزی را تدارک دیده‌است که دارای انواع تجهیزات پیشرفته دوخت و دوز و نیز نرم‌افزارهای تهیه الگو، برش (GEMINI) و نمایش سه بعدی (MARVELOUS) می‌باشد و امکان تحلیل و آنالیز انواع کالای دوخته شده در آن وجود دارد.

حمایت از تولید ملی و احیاء صنعت نساجی کشور سرلوحه و هدف نهایی شرکت حیات گستر بروجرد می باشد. تولیدات این مجموعه در فروشگاههای زنجیره ای شرکت با نام تجاری ” کالای خواب و حمام نساجی بروجرد ” و فروشگاه اینترنتی در سراسر کشور و در بازارهای منطقه عرضه می‌گردد.