وب سرویس فروش اینترنتی کیان

در عصر کنونی باتوجه به پیشرفت  هرروزه تکنولوژی، مزایای خرید اینترنتی ( خرید در هر زمانی، مقایسه راحت‌ میان کالاها، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و …) و همینطور شلوغی‌های زندگی مدرن که فرصت کمتری برای خرید حضوری باقی می‌گذارد هر روز افراد بیشتری به سمت خریدهای اینترنتی روی می‌آورند به همین جهت لازم است برای گرفتن سهم بیشتری از بازار علاوه بر رقابت در بازار سنتی به فضای رقابتی دیجیتال و داشتن فروشگاه اینترنتی هم توجه ویژه داشت. اما چه کاری می‌توان انجام داد تا فروشگاه اینترنتی و دیگر شعب فروشگاهمان هم‌سو و هماهنگ باشند و لازم نباشد کالاها به طور جداگانه تعریف و قیمت‌گذاری شوند و مدام نگران موجودی کالاها باشیم.
پیشنهاد ما به شما استفاده از وب سرویس فروش اینترنتی کیان است، این وب سرویس درواقع یک پل ارتباطی میان فروشگاه اینترنتی شما و نرم‌افزار فروشگاهی کیان است. در این حالت نیاز نیست با صرف هزینه و نیروی زیاد، کارها را چندین مرتبه تکرار کنید بلکه وب سرویس اطلاعات کالا از قبیل نام، تامین‌کننده، قیمت، موجودی و … را از نرم‌افزار فروشگاهی می‌خواند، در زمانیکه فروش اتفاق بیفتد به طورخودکار از موجودی انبار می‌کاهد؛ اطلاعات مشتری را نیز با ارتباط با نرم‌افزار فروشگاهی می‌خواند و به شما امکان تعریف مشتری جدید را می‌دهد.
 
برخی از امکاناتی که وب سرویس فروش اینترنتی کیان فراهم می‌کند:
  • دریافت اطلاعات کالا (قیمت، بارکد، تامین‌کننده، موجودی و …) 
  • عدم نیاز به تعریف مجدد کالا
  • امکان قیمت‌گذاری یکسان کالاها با سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا متفاوت از آن‌ها
  • مشاهده تاریخچه خرید مشتری خاص، در بازه زمانی مشخص
  • تعریف مشتری جدید و عدم نیاز به تعریف مشتریان قدیمی
  • مشاهده و ویرایش اطلاعات مشتری در سایت
  • دریافت اطلاعات یک مشتری خاص بر اساس شماره مشتری
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و آَشنایی با وب سرویس فروش اینترنتی کیان می‌توانید با شماره 02187700165 (داخلی2) تماس گرفته یا درخواست خود را از طریق تکمیل فرم دمو در سایت اطلاع دهید.