نرم‌افزار کیوسک اطلاع‌رسانی و کنترل قیمت کیان

امروزه امکان ارائه اطلاعات به‌روز به مشتریان در سطح فروشگاه، یک آیتم رقابتی در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به حساب می‌آید چراکه در خریدهای مشتریان اطلاعات نقش مهمی را ایفا می‌کند. در دنیای امروز بخش زیادی از مشتریان بدون داشتن اطلاعات پیش‌زمینه، محصولی را خریداری نمی‌کنند و در تلاشند پیش از انتخاب محصول از راه‌های مختلف ( جستجو در اینترنت، صحبت با فروشندگان، استفاده از تجربه دیگر خریداران و …) اطلاعات خوبی را در مورد محصول مانند ساختار آن، نحوه استفاده و قیمت بدست آورند. به همین جهت آموزش کارکنان اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند اما راه‌های دیگری هم برای ارائه اطلاعات محصول به مشتری در سطح فروشگاه وجود دارد.
کیوسک اطلاع‌رسانی و کنترل قیمت یکی از ابزارهای کاربردی فروشگاه است که می‌تواند به کمک فروشندگان بیاید؛ خصوصا در زمان‌های شلوغی که فرصت پاسخ‌گویی مناسب و رسیدگی به تمامی مشتریان نخواهد بود. مشتری می‌تواند تنها با اسکن بارکد محصول در کیوسک‌ها به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کند. کیوسک اطلاع‌رسانی نه تنها به مشتریان بلکه به کارمندان فروشگاه نیز کمک می‌کند. کارمندان سطح فروش نیز با اسکن بارکد محصول به راحتی می‌توانند به اطلاعات گروه‌بندی کالا، قیمت و تخفیف ویژه دست پیدا کنند.
نرم‌افزار کیوسک اطلاع‌رسانی و کنترل قیمت کیان با قابلیت ارتباط مستقیم به سیستم یکپارچه فروش و عدم نیاز به به‌روزرسانی اطلاعات به صورت مجزا، به مشتریان و کارمندان فروشگاه‌ها این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مربوط به کالا اعم از گروه‌بندی کالا، قیمت کالا و قیمت فروش ویژه را به راحتی از طریق دستگاه کیوسک در فروشگاه به دست آورند.
برخی از امکاناتی که سیستم اطلاع‌رسانی و کنترل قیمت کیان در اختیار کاربران قرار می‌دهد:
  • ارائه اطلاعات کالا با استفاده از ابزارهای بارکدخوان
  • نمایش انواع اطلاعات کالا مانند نام، عکس، گروه‌بندی، قیمت فروش، قیمت فروش ویژه، قیمت مصرف‌کننده، قیمت حراج و قیمت گروه فروشگاهی
  • نمایش پرفروش‌ترین کالاها به جهت آگاه نمودن مشتریان از کالاهای پرفروش در سطح فروشگاه
  • امکان نصب بر روی دستگاه‌های کنترل قیمت و اتصال به ابزارهای بارکدخوان
نرم‌افزار کیوسک اطلاع‌رسانی و کنترل قیمت کیان یکپارچه با نرم‌افزار فروشگاهی کیان ‌باشد و در دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور ثبت شده‌است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آَشنایی با ماژول تولید کارگاهی می‌توانید با شماره 02187700165 (داخلی2) تماس گرفته یا درخواست خود را از طریق تکمیل فرم دمو در سایت اطلاع دهید.