برند “فِرس” محصول تولیدکنندگان ایرانی بوده که با همکاری طراحان ایتالیایی و ترکیه ای از سال 1986 فعالیت خود را آغاز نمود و توانست در طول این سالها نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. مجموعه “فرس” طی سال‌های اخیر در راستای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و حمایت از اقتصاد مقاومتی، اقدام به تولید محصولات خود در ایران نموده است. این اقدام با همکاری طراحانی از کشور ترکیه و ایتالیا صورت گرفته تا امکان انتقال دانش روز و تولید محصولات با کیفیت بالا در کشور فراهم گردد.

با توجه به اینکه لباسهای رسمی و کلاسیک آقایان جزء لباسهایی است که می بایست شخصیت یک جنتلمن را به نمایش در آورد، از این رو طراحی و دوخت آن حساسیت بسیار زیادی دارد. دقت به جزئیات کت و شلوار های مردانه در دوخت، از نکاتی است که مورد توجه مدیران برند ” فرس ” بوده و همیشه این حساسیت را به طراحان و دوزنده های خود انتقال می دهند.ارائه جنس با کیفیت و طراحی روز دنیا به مشتریان، همواره برای مجموعه ” فرس” در اولویت بوده است.

یکی از خدمات فرس ارائه کت و شلوارهای دست دوز بوده که مشتریان می‌توانند با مراجعه به هر یک از شعب تهران هر آنچه به سلیقه خود در نظر دارند را با بالاترین کیفیت سفارش دهند.
برند ” فرس ” همیشه در کارهای نو پیش قدم بوده است و اهداف بزرگی را دنبال می کند تا بتواند به عنوان یک برند معتبر، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و همیشه بهترین ها را برای آنها فراهم نماید.

مدل تجاری برند فرس به شکل زیر می باشد:

  1. خرده فروشی ( که شامل فروش اینترنتی نیز می باشد)
  2. فروش عمده
  3. اعطای نمایندگی

 

در حال حاضر برند فرس دارای 5 فروشگاه در تهران و 4 نمایندگی در شهرهای بابلسر،آمل،سنندج و قزوین می باشد.