شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی مدرن در سال 1396 با برند تجاری هایپر فامیلی تاسیس گردید. این شرکت که متعلق به گروه صنعتی گلرنگ می‌باشد پس از تجربه موفق فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش و با هدف تامین بخش عمده‌ای از کالاهای مورد نیاز خانواده ایرانی آغاز به کار نمود. این شرکت به دنبال ایجاد محیطی متفاوت برای مشتریست تا بتواند خریدی کامل ولی ارزان داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های فروشگاه زنجیره‌ای هایپر فامیلی پشتوانه‌ی قدرتمند تولید در گروه صنعتی گلرنگ می‌باشد که با تولید بیش از 3500 قلم کالا در قالب 50 برند فعال کمک قابل توجهی به توسعه روزافزون این برند نموده است. همچنین گروه صنعتی گلرنگ با دارا بودن بزرگترین نظام توزیع زنجیره‌ای کالا در سطح کشور پشتیبان بزرگی برای این فروشگاه‌ها م ی‌باشد. این امتیاز باعث به وجود آمدن مزیت رقابتی بسیار مهمی شده که رضایتمندی و افزایش قدرت خرید مشتریان را به دلیل تنوع، کیفیت بالا و قیمت مناسب در پی داشته باشد. البته همه تولیدکنندگان و تامین کنندگان کالایی همکاری استراتژیکی با این مجموعه دارند.

در حال حاضر 69 شعبه هایپرفامیلی در شهرهای مختلف کشور در حال فعالیت هستند و در آینده نزدیک با تعداد شعب بیشتر آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خواهند بود.

هایپرفامیلی سیاست توسعه کسب و کار خود را به دو شیوه اجاره و بهره‌برداری از فضای فروشگاهی و اعطای نمایندگی (فرانچایز) استوار نموده است که در این راستا از مشارکت و سرمایه‌گذاری در فضاهای تجاری با مساحت بیش از 1000 متر مربع با امکانات استاندارد یک فروشگاه هایپر همچون پارکینگ، انبار، بارانداز و … در شهرهای با تراکم جمعیت قابل قبول استقبال می‌نماید.