چرم مشهد مجهز به نرم افزار فروشگاهی کیان

فروشگاه زنجیره‎‌ای چرم مشهد

فروشگاه زنجیره ای چرم مشهد مجهز به نرم افزار فروشگاهی کیان

شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه، پیشگام در ارائه نرم‌افزار فروشگاهی ، در طول فعالیت خود همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه نماید. مفتخریم که از سال 90 همکاری خود را با مجموعه چرم مشهد آغاز کرده‌ایم و شاهد موفقیت‌های این مجموعه بوده‌ایم.

شرکت چرم مشهد بزرگترین تولیدکننده البسه و محصولات چرمی کشور است که تمامی فرآیندهای تولید از چرم‌سازی تا محصول نهایی را در کارخانه خود متمرکز نموده و به طور مستقیم محصولات را به بازار مصرف عرضه می‌دارد. شرکت چرم مشهد بیش از 80 شعبه در سراسر کشور دارد و دارای پایگاه فروش اینترنتی می‌باشد که برای مدیریت یکپارچه فروشگاه‌ها و فروش اینترنتی خود از نرم‌افزار فروشگاهی کیان و وب سرویس فروش اینترنتی کیان استفاده می‌نماید و نزدیک به یک دهه است که افتخار خدمت‌رسانی به مجموعه خوب چرم مشهد را داریم. گفتنی است شرکت چرم مشهد 5 سال به عنوان برند برتر محبوب مصرف‌کنندگان و 4 سال به عنوان واحد نمونه صنعت و معدن برگزیده شده است.

نگاهی به تاریخچه و فعالیت‌های فروشگاه‌ زنجیره‌ای چرم مشهد

تولد شرکت چرم مشهد، بزرگ‌ترین تولیدکننده البسه و محصولات چرمی کشور، حاصل بازدید بنیان‌گذار این شرکت، جناب آقای مهندس رضا حمیدی از یک کارگاه کوچک در همدان و ایجاد تغییراتی تازه در تولید محصولات چرمی بود. مهندس حمیدی پس از بازدید از آن کارگاه، متوجه نواقص بسیاری در تولید محصولات چرمی شد. همین امر موجب شد تا در تاریخ 18 دی 1375 چرم مشهد را تاسیس کند تا صنعت چرم کشور را رو به جلو به حرکت در بیاورد و محصولاتی بی‌نقص ارائه کند. شرکت چرم مشهد تمامی فرآیندهای تولید از چرم سازی تا محصول نهایی را در کارخانه خود متمرکز نموده و به طور مستقیم محصولات را به بازار مصرف عرضه می‌کند.