فروشگاه زنجیره‌ای همواره تخفیف جانبو

شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه، پیشگام در ارائه راهکارهای نرم‌افزاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها، در تمامی سال‌های فعالیت خود همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان عرضه نماید. مفتخریم که از سال 94 همکاری خود را با مجموعه فروشگاه ‌زنجیره‌ای جانبو آغاز کرده‌ایم.

فروشگاه جانبو مجهز به نرم افزار فروشگاهی کیان

نگاهی به تاریخچه و فعالیت‌های فروشگاه‌ زنجیره‌ای جانبو

فروشگاه جانبو در سال 1390 با هدف عرضه کالاهای باکیفیت مورد نیاز مردم و تا حد امکان با قیمت مناسب، به وجود آمد. جانبو توانست عنوان اولین فروشگاه تخفیف دائمی کشور را به نام خود کند. این هایپرمارکت در سال 1394 سیاست خود را بر این پایه گذاشت که شمار فروشگاه‌های خود را در ایران به 150 فروشگاه افزایش دهد و از همان سال همکاری خود را با کیان نور رایانه آغاز کرد. جانبو در پایان سال 1394 به اهداف تعیین شده دست پیدا کرد. هایپر مارکت جانبو با در نظر گرفتن کیفیت محصول، رضایت مشتری و مدیریت هزینه، سرعت پیشرفت زیادی را تجربه کرد.

جانبو در سال 1395 توانست با افتتاح 100 فروشگاه جدید در سه منطقه مختلف کشور، تعداد فروشگاه‌های خود را به 250 شعبه برساند و تا به امروز در شهرهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، گیلان، گلستان، چهارمحال بختیاری، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد شعبه دارد. مجموع شعب جانبو تا این لحظه 1287 عدد است. این فروشگاه هنوز فروش آنلاین ندارد و تنها امکان خرید از آن به صورت حضوری است. لازم به ذکر است در صورت نیاز امکان خرید غیرحضوری از جانبو، از طریق اسنپ اکسپرس وجود دارد.