شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای سرزمین خرید با هدف فعالیت در صنعت خرده فروشی و در حوزه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای با برند دیلی مارکت در ایران در اواخر سال 1398 تاسیس گردید. تنوع کالا، قیمت مناسب و دسترسی آسان در یکی از بزرگترین زنجیره‌های تامین در قالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی، ارمغان سرزمین خرید برای مشتریان گرامی خواهد بود. به همین منظور هایپرمارکت زنجیره‌ای دیلی‌مارکت را بنا نهاد.

ارائه‌ی محصولات و خدمات باکیفیت، به صرفه و همیشه در دسترس در صنعت خرده فروشی زنجیره‌ای با محوریت کالاهای پرمصرف خانوار در جهت تحقق و تامین منافع همه‌ی ذینفعان کلیدی با تکیه بر توان و تخصص همکاران و نیروهای متعهد و کارآمد به گونه ای که دیلی مارکت را به عنوان شرکتی ارزش آفرین، جذاب، پاسخگو و پیشتاز بشناسند، ماموریت این مجموعه است.

اولین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای دیلی‌مارکت در اردیبهشت ماه 1399 آغاز به کار کرد و در کمتر از یک سال تعداد شعب مجموعه به عدد 200 رسید و در سومین سال تاسیس خود بیش از هزار شعبه تاسیس نمود.این مجموعه تا به امروز در 31 استان کشور از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهانی، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خرسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد بیش از هزار شعبه فعال دارد. مفتخریم که این مجموعه فاخر از ابتدای مسیر، نرم‌افزار فروشگاهی کیان را برای مدیریت یکپارچه فروشگاه‌های خود برگزید و توانستیم همراه و همگام آن‌ها در مسیر توسعه باشیم.

 

فروشگاه زنجیره ای دیلی مارکت مجهز به نرم افزار فروشگاهی کیان